onsdag 18 mars 2015

Sum it up

Det har hänt så mycket. Tiden bara åt upp mig i ett nafs. Ska en börja där en sluta? Oslo var super mysigt, och soligt och klämde ur den där sensommar känslan som ingen vill överge. Men hej och herregud, det är typ ett halvår sen. För då ställde vi om klockan till vinter och nu, nästa söndag kommer vi vrida fram den igen! Jag har hunnit vara till Frankrike och hälsa på min vän Juliette som jag jobbade med i USA, jag tillbringade en underbar jul hemma i Dalarna, hade ett magiskt nyår i Göteborg, blev helt inåtvänd av den gråa västkust vintern, drog till London med Elina och ja, det var förra veckan! Kort o gott!
Och cirkeln (boken jag läste) har jag hunnit se på bio!
Har hunnit med att boka en tripp till Portugal också, nu i april, där jag ska hälsa på Susanna som jobbar där. Längtar ihjäl mig!!! Nojar även sönder av att jag kommer ha min första betalda semester i sommar och vill att allt ska bli perfekt liksom.
Och det är ljust på morgonen nu ju, är så glad! Ciao for now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar