tisdag 12 maj 2015

no one there to kiss when you turn around



Om en blogg kan gå i ide så... Jag tror ni förstår! Är lite sur på sommarens framfart i år, förra året hade jag shorts by now. Men jag kanske måste sjunga en sommarvisa eller nåt. Maverick har inte mått så bra av att stå ute i Göteborgs-regn hela vintern så har nu fått ner en cykel hemifrån som typ flyger fram. (No offense Maverick). Hon heter Pripps! Passande i Göteborg tyckte jag och så är hon blå.

Jag har varit i Portugal också. Och blev blown away. Mmh, sol asså. Hälsade på bästa Susanna som jobbat där på en träningsdestination. Vi morgon yogade, spelade tennis, körde core-pass på stranden, cyklade 6 mil på racer cykel, gick i pinje skogar och längs strandbrynet i ebb. Vi drack sangria, öl, mojitos, konstiga blåa drinkar och mandel shots. Gjorde en springnota!!! Hahahahaha! Ja, galna var vi!











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar