tisdag 14 maj 2013

anything could happend



Sitter och fundilurar på den kommande sommaren, framtiden och äventyr. Det blev inget Göteborgsbesök och ingen skogsfest denna vecka. Om exakt en vecka fyller jag 21. Måndagen därpå kommer jag åka ner till Stockholm för att börja uppbyggnaden av Dans Dakar - det kommer bli så himla kul. Slutet av juni kommer jag tillbringa i Borlänge med etableringsteamet för Peace and Love. Army i år! Slutet av juli  kommer jag förhoppningsvis att hänga i Smålands skogar på fina Emmaboda festivalen och i mitten av augusti åker jag ut i Stockholms skärgård på sommarens sista festival - Future Perfect. Emellan allt detta blir det lite hemtjänstjobb och resten är ovist. Fina fotot från Midsommar 2012 har jag lånat från Caroline L. Årets i fråga event är ännu ett mysterium. Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar