tisdag 6 mars 2012

there is no one like me




det efterlängtade lovet flög förbi! bakade semlor, tittade på en del film och började se på pretty little liars, vilket har blivit en ny favorit. tror det har lite att göra med att man får knarka den i sådana mängder i taget... men men, kul sålänge det varar!
har utflyckat på orsas lilla sjö, i moras secondhandbutiker, i sälens fjäll tandådalen/hundfjället och över myrmarkerna uppe på koppången - grymma dagar! klara fyllde 20, och även om det inte blev tårta och bubbel så blev det trevligt häng. fick uppleva en helt grym lill-lördag, första i mitt liv. röj, kan beskriva den kvällen som tillbringades i vasaloppstältet med kompisar från folkis och anna. även en vanlig lördags utgång upplevdes, vilken blev så mycket bättre än jag förväntat mig.
nu sitter jag och nervar mig lite för första danspasset efter lovet. och det är väl ingen som har missat peace senaste släpp - Rihanna - hej hej! ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar