tisdag 15 oktober 2013

we're riding on a comet



Ja, då har man sprungit rakt in i Göteborgs famn vill jag påstå. När jag cyklade hem kvart över ett efter stängning på Condeco i lördags bara log jag. Med Chris Malinchak i öronen, ja den mannen är mitt soundtrack.Vem hade kunnat tro att jag längtat så efter att få jobba! Kontrakt skrivet för Condeco och Emmaus. Det är en liten dröm, en liten bubbla, där jag ligger och har det gött. Ja, har fått jobb som sorterare på Emmaus också, så ska hänga där hela denna vecka och "skolas in" - det är hur fett som helst. Och sedan jag är en av dem som plockar i kläderna först har man ju lite förtur, samt rabatt då man jobbar för kedjan - är rädd att jag kommer handla upp hela lönen på kläder jag hittar, haha! Lilla kollektivet hade dessutom besök i helgen, herr Daniel Nilsson svängde förbi, bjöd på sisådär himmelsk mat och guld sällskap. Dåligt tajmat att jag hade så mycket jobb på g, jag som varit så sysslolös senaste tiden. ändring på det nu hoppas jag i alla fall. Åh, livet!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar