söndag 20 oktober 2013

together we are...

Här sitter jag i Annas kök och har det götteligöttgött! Vi bakar bröd (Anna bakar bröd - jag bloggar), lyssnar på braig musika och har det mysigt. Är det bara jag eller blir det liksom mycket mysigare när det regnar ute? Har jobbelijobbat på Emmaus hela veckan och det är underbart, är så sjukt nöjd. Jag blir rädd att livet är lite för bra, liksom. Rädd att någon ska kasta upp min pannkaka i luften och tappa den på golvet, if you know what I mean. Men, jag fortsätter leva i nuet, bli kär i ögonblick. Som när jag cyklade hem från Emmaus i fredags, solen låg lågt när jag trampade upp över Götaälvbron och det spelades lite Moon Boots i öronen. Kan ju bara säga att ögonblicket var Guld, som att cykla i filmen av ens liv. Kommande veckan kommer bestå av galet mycket jobb och pms, så vi får se när jag skriver igen. Haha, lilla livet! Spread some love my birds, puss!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar