lördag 28 september 2013

vill fylla lungorna med kristallklarvinterluft från förra säsongen

Livet har hunnit vara upp&ner och upp&ner igen. Café numero uno gav mig inget kontrakt och jag hamnade i negativa tankar, en förkylning och pms = skitkul, verkligen. Nu är jag typ tillbaka på fötterna, vill kalla mig hyfsat frisk och har två intervjuer på gång. Håller alla tummar, tår osv. och hoppas på att det ska gå vägen och att mitt flyt ska hitta tillbaka. Göteborg har svept in mig i en höstkännsla som jag inte har något emot. Det blåser kallt men jag ler. Det blir té, stearinljus och filtar. Läsa Gaffa under täcket typ. Bokmässehelg i all ära så har lilla kollektivet fått besök igen. Ingen mindre än Emelie Bröms kikade upp från fåtöljen igår när jag kom hem från en sväng om. Alltid välkommen, super skoj! Ikväll ska hon bjuda på crubb, ooh så gott det kommer bli hiho. Adios amigos, amigas, conchitas, haha!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar