onsdag 18 september 2013

i just called. just to say. that i'm coming round and i don't care if it's on my way.


Göteborg har haft finbesök i några dagar nu. Christoffer vallfärda hit till inflyttningsfesten och har hängt kvar ett tag. Lätt att förstå, Göteborg i all ära liksom. Men idag far han tillbaka till Oslo. I måndags var vi ut till Linnarhult, där Christoffer bodde som liten pöjk. Strosade runt i hans barndomskvarter, tog en promenad i skogen, åt äppelkaka på en bänk, hälsade på hästar på håll och pallade lite plommon. Fint som fisken i vattnet. Inte lika fint är min lilla höstförkylning som bestämt sig för att sätta klorna i mig, buhu. Jag har så stort bestämt mig för att den inte får bo kvar i min kropp. Ingefära, citron, vitlök, té och whisky är mina palls in these days. Nu ska jag återgå till ingenting samt film, hade bra kompisar!









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar