måndag 12 augusti 2013

på återseende

jag sitter här, i Alicias kök. klockan är mittinatten och jag ska snart promenera genom ett sovande Göteborg och ta en buss mot Skåne. uppochner känns min vardag. samtidigt väldigt grym. way out west har varit guld, såklart. liksom disclosure. hade man väntat sig något annat? svar nej. har fjärilar i hjärtat, kan man ha det? kan även meddela att kendrick lamar är katt (som mina kollegor så fint nu lärt mig att det heter) och alicia keys är power. och ja, disclosure är söta pojkar som lyser great b och som hoppar på scen och är musical minds. och när man ser dem känner man sig nästan gammal. men fortfarande så guld det kan bli. men de spelade ju inte january och help me lose my mind. less blev jag, ett tag. nu är jag i ro igen. arrividerci göreborg. länge leve kärleken!

1 kommentar:

  1. Åh, du kommer till Skåne. Hur länge blir du kvar här?

    SvaraRadera