måndag 10 juni 2013

I can feel the love, can you feel it too

Hej fina livet! Jag vill ta lycka från dagar som denna, förpacka i små kuber och förvara så man kan ta fram dem på någon tråkig dag framöver i livet. I fredags kom Alex, Andrea och Nick från Dans Dakar gänget upp och hälsade på/hämtade mig inför tackfesten som var i lördags. Hur underbara människor liksom? Festen var supermysig. Go musik, glada människor och gratis öl - say no more! Och på söndagen drog vi ut på en mysig promenad i det underbart fina område som dansdakar/gulavillan/osv ligger på.
Som en stor jäkla krona på verket pratade jag precis med min fina Annavän och Hallå, hon kom in på Balettakademien i Göteborg. Hur fett? Hur king? En liten del av mig tror att jag själv kommit in haha. Jag sitter här och ler och förundras över att livet kan vara så fint ibland. Kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar