fredag 8 februari 2013

Goodbye Seattle

Blev så glad när jag satte klackarna i golvet och bestämde mig för att jag måste ro båten i land och besöka fina Seattle innan jag lämnar denna sida av jordklotet - är ju inte varje dag man far så här till Amerikas västkust när man tänker efter. Så, igår for jag dit över dagen och strosade runt på gator. Han med en hel del och himlen gav mig en halv dag utan regn och en halv dag med. Fin deal, enligt mig. Just nu är jag all over the place. Sammlar ihop alla mina grejer som finns att finna lite här och var efter att ha bott här i en månad, och försöker få ner allt i mina väskor. För ikväll bär det ju vidare! Mellanlandning i Atlanta och slutdestination Nashville - ohlala. Och det är väl just därför jag är som jag är i detta nu. Tankspridd, lycklig, förvirrad. Ciao for now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar