torsdag 3 november 2011

och så var man ledig

lov säger jag bara. lov! anna har varit hemma, så har knarkat lite av hennes sällskap lör-sön. sconesfrukost, massa prat, temys, fotosession, kajaktur och mer temys. måndag morgon åkte jag tillsammans med moa2 upp till drevdagen och tillsammans hade vi det jäkla trevligt däruppe! massa hundar, massa onyttigt, lite film(er)... riktigt gött! min databas för namn fick arbeta hårt de två dagarna vill jag tillägga. kom hem halv elva på tisdan och efter en übersnabb packning somna jag, för att hoppa på masis mot stockholm följande morgon. där spenderade jag alltså de två senaste dagarna, vilket var helhärligt! höjdpunkt på resan var nog när jag "blev bjuden" på pastan på vapiano när jag, micaela och robin var dit och käkade på onsdan, plus att jag fick typ en hel limpa uppskuren och medskickad när jag frågade om jag kunde få lite bröd. man kan ju undra... han med endel shopping och trevligt boende hos farbror erik - som för tillfället var och åkte skidor (!) i torsby. dock fick jag inte tag på någon fjärrkontroll till min kameralutt vilket faktiskt var lite av syftet med resan... men jag hoppas på bättre lycka imorgon då jag och pappa ska köra nån slags borlänge-falun vända innan vi ska se "spelman på taket" framåt kvällen framfört av dalateatern.






















han lägga över nästan alla bilderna innan kameran pep att jag minsan fick lov att ladda batteriet om jag ville fortsätta lägga över bilder eller göra nåt annat med den. kan ju säga att det annars antagligen hade blivit fler bilder från vistelsen i dravdagen... och kajakturen var vacker så det gjorde ont i en - även fast det kanske inte ter sig så på bilderna - bokstavligt talat, eftersom det var ganska kallt ute. men inte gjorde det nåt! puss och kram och kärlek!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar