måndag 11 juli 2011

som blev ännu bättre

ja, tänka sig, men det kunde den vist bli. lånade bilen och åkte in till mora där jag gjorde en sväng in på bokia och beställde lite böcker, längta längta tills de kommer. väl på stan träffade jag rödluvan Lisa och hon berätta om en reunion som var på g, blev man ju inte mindre glad av direkt! vidare till daniel och en långt försenad födelsedags present. eller ja, inte riktigt, men lite... nu har jag i alla fall en canon eos 400d i mina händer, samt ett baota objektiv som jag älskar av hela mitt hjärta just nu. väntar bara på att få ta lite foton med den i lite solljus också. galet glad tjej. i denna stund sitter jag och bokar stockholmsbiljetter, blir en dagsrutt på onsdag. och inte nog med det blir det en hel-AnnaMoa-dag imorgon, som jag längtar! jag surfar helt enkelt på vågorna just nu, och du kommer inte att få ner mig.

ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar