fredag 15 april 2011

studera.nu



kommer hem halv ett, fast besluten på att jag få en hel massa del gjort på skolfronten idag. går och lägger mig... vaknar halv tre och går ner med ett mycket beslutet ansikte. pillar på mitt tal i fem min, skriver ut och kör igenom det ett par gånger till en kopp té. hamnar framför datorn, hamnar på p&l's hemsida, hamnar på spotify. pendlar ett bra tag mellan dessa två fönster, tills jag gjort den ultimata listan. klockan är nu mattid, pizza ala casa! tillbaka till datorn, spotify + isohunt + itunes + ipod. pappa kommer in "hur går det med studieanmälan?" jag "bra poäng där" försvinner, rotar, läser, stressad. tänker: "flera nypor salt på det här, du ska upptäcka världen först." 7 utbildningar senare och en ivägskickad ansökan, ganska nöjd. för övrigt så hade jaymo & andy george på radio1 riktigt fina beats kvällen till ära, värt att kolla upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar