lördag 4 december 2010

+



Kvällen igår ägnade jag åt att försöka beställa en One Teaspoon klänning på Nelly. Tittat på den sjukt länge och suktat. Enkel, svart + snygg dragkedja på framsidan, helt rätt modell också OCH så hamnade den på rean så att man faktiskt hade råd med den! Velade hit och dit men blev övertalad av klassisarna under fredan så begav mig hem med pirr i magen och förväntan inom mig. Försökte först med mitt kort men de funkade ju såklart inte (tror siffrorna ska typ "sticka ut ur" kortet för att man ska kunna betala på internet eller nått..) så övertalade pappa som satt och kollade på På Spåret, men, då hade han glömt bort sin kod, han betalar visst aldrig på det sättet utan via dosan... så då skulle han byta kod och bla bla bla, allt gick käpprakt åt skogen för när vi väl skulle försöka igen var den slut. Visste inte att man kunde få en sten i magen av en så liten sak, kände mig som en liten flicka som tappat sin glass på marken. Tappade peppen.

Så nu vet ni det! Strosar fortfarande omkring i pyjamas föresten, nu blir de julgodisbak, mums!

CIAO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar