måndag 8 november 2010

Irriterad

Av någon anledning kan jag inte ladda upp bilder på bloggen, skit!

Jag är sjuk, både hals och näsa, har nog ingen koppling till helgen i Stockholm...

Kunde inte vara med på dansen idag, jävla förkylning.

Lovet är slut!

Har en massa saker jag borde göra, som jag helatiden tänker att jag borde göra men jag gör inget, sjukt stressande för huvudet.

Datorn står framför symaskinen, så om jag ska sy måste ag flytta på den, JOBBIGT (A)

HAHA!

Jag har nyss varit i Stockholm, har sett Maskinen och Parlamentet LIVE, ätit massa sjukt god mat (förutom pizzan i Hofors påväg hem...), haft en dag extra lov, köpt ett par jeans som förhoppningsvis kan bli nästan lika bra som mina gamla Levis 505:or, fått en kaffekick - sjukt länge sen, övningskört sjukt långt - lagt några mil i ryggen så att säga, fan livet är BRA!

CIAO


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar