måndag 14 december 2009

Romeo & Juliet

Åh, fick i min stressvardag impuls att skriva ett blogginlägg. Smart? Knappast. Har pratat, pratat och pratat och nu känns det bara skönt. Och allt blir bättre, samtidigt som allt blir stressigare. Men det gör inget! Snart är det lov, snart är det Jul.

Det ligger massvis och åter massvis med snö här hemma, mums! Härligt. Päronen har kommit hem från Stocken - åh, jag vill också dit. Knarkar vitt té, "it's the new black". Lyssnar på total blandad musik och bara lever. Svenska tal och MÖG snurrar runt och blandas i mitt tanke hav. Känner mig APA-pepp på Vemdalen 3-10 januari, JÄSS!
Och nyår, nyår, nyår?

Santogold – Lights Out
Two Door Cinema Club – I Can Talk

- Konstigt?
- JA!

Ait, nu måste jag öva på artikulation, eller vad det heter. Ska övertyga mig själv om att i morgon kommer gå gräjt. "O Romeo Romeo, varför är du Romeo ..."

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar