måndag 7 december 2009

Fågel Fenix

En helg gjord av mucoangin och massa trevligt sällskap, för mycket vakenhet och för lite sömn. Musik och nyheter som väckt tankar man inte vill tänka på, som är farliga att tänka på. Jag leker zeppelinare igen helt enkelt. Varför ser jag allt dåligt i det som är gräjt, min helg har faktiskt varit awesome och jag sitter och klagar. Och jag har absolut inte tid att sitta här. For real. Ska ha tal på svenskan imorgon och jag har tankespridhet. Gör allt annat, såklart! Heter man Moa Berglund så gör man. Kankse borde döpa om mig och starta ett nytt liv. Det skulle nog inte funka, man är ju en Mois i grunden, det går inte att ändra på.

Phoenix – Fences
Kid Sister – Pro Nails ft. Kanye West - Radio Edit

Jag är sugen på lite mer tid. Säg till om du hitter den. Jag ska återuppstå som fågel Fenix. Gå in i väggen. Komma ut på andra sidan. Vakna ur vilan.

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar