onsdag 25 november 2009

Where is the snow?




Det regnar kärlek när himlen gråter
Löven sakta, harmoniskt mot marken åker

Som en symfoni virvlar de runt i den kalla luften
Hjärtat dunkar, det snörps åt kring strupen

Kyssar av längtan hamnar på min kind
Torkas sedan bort av en smekande vind

Höstens varma färger värmer min kalla hy
Min längtan blir för mycket, jag fäller upp ett paraply


Det regnar kärlek när himlen gråter
Och kyssar av längtan vaggas sakta av en vind


Mitt i en oändlighet slutar tiden att ticka
Min mage blir bubblig, som en sockerdricka

Rör vid ett mirakel, fånga friheten på ett kort
Få min mage att bubbla, trots att tiden går för fort

Det regnar kärlek när himlen gråter
Medans magen pyser och tiden förlåter



Har fått en ny fetisch, att krama folk med dunjackor! Så stora som möjligt, man bara sjunker in i en annan värld. En värld som är mjuk, fluffig och helt underbar, Love it! ((:

Säger bara "Where is the snow?"
Jag och paps' letade julgran i måndags, det är mindre än en månad kvar till Julafton och jag har redan ätit lussebullar, pepparkakor, druckit glögg med mandel och russin, julgröten har också invigts. "Where is the snow?" !

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar