lördag 14 november 2009

Snö vs Tö

Jäss! Då har man gått och skaffat blogg också, spännande!
Känner redan prestationsångesten stiga inom mig, håll till godo.

Har som vanligt fastnat framför datorn, spotify och facebook är enorma tids-slukare! Har nog en liten last där, klarar mig inte utan spotify, är beroende... Och nu kommer väl även bloggen att börja sluka tid av mitt liv, härligt!

Och det har snöat massor idag = Lycka. 5:te dagen med snö hemma hos mig idag, medans det i Mora har varit barmark och idag tö/slask, so long suckers! Själv bor man ju i ett vinterparadis för tillfället, snöbollskrig och snöänglar. Nu är det i alla fall kolsvart utanför fönstret, så det blir inge mer bus idag. Mamms ropar, ska ner och hjälpa till med matlag.
Senare har jag planerat att få dra med bror och gymma lite, är så dålig att ta tag i sånt där nyttigt jocks, men jag får ta ett steg i taget!

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar