fredag 20 november 2009

Happyday

MUMS! Bra dag idag ((: Nu när mamms och papps är hemma igen så fick jag väckning i morse, kändes riktigt härligt att hinna äta frukost hemma. Massa smådetaljer förgyllde min dag och så var teaterlektionen bäst! Vi fick ha lite slaggsmål, jag och Lisa var ju bäst - som hand i handsken! :D Vi körde lite improvisation i "kohagen" också, HAHA (x döödskul!

Men jag blir irriterad på att Maskinens "Boys II Men" inte vill släppa premium-stämpeln på Spotify, den skulle ha försvunnit igår men är fortfarande kvar!? Men för er som har premium, eller kan lyssna på det ändå - det kanske bara är spärrat för mig :@ - rekommenderar jag det starkt med mina ovisa öron ((;

När jag satte mig ner för att skriva vet jag att jag hade nåt på hjärtat... Något som var lite lagomt intressant liksom... Hummm! Mitt Happy-aquarium-beroende har i alla fall växt till sig, level 5, höhöhööö!

Filmtips! alla romantic-movie-lovers ((: "He's just not that into you" fick en impuls att se den, NU! Åååh, den är jättebra, promise! (; och på det kan jag posta min myslista: 'sez sleepingsound :D Ha det riktigt mys nu!

Men nu blir det maaat för min del, lasagne, GOTT (((:

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar