onsdag 18 november 2009

Moa's dag

Min dag har tills detta ögonblick inte varit speciellt bra, men så öppnade jag min kalender och: Det är min namnsdag! Grattis till mig då, "hoppas du haft en bra dag". Svar: NEJ!
Men orka föreviga dåliga saker... Jo, faktiskt lite... Ingen gymnasiefest, inget spexfoto - ingen katalog, SUGER! Och gör mig trött och förbannad och opepp på livet, uch :(

Men nu är det lite bättre i alla fall, trots att detta nog är min sämsta namnsdag, hade övnings-NP i svenska på morgonen också, tro hur det kan ha gått.. (X
Kimsan har dragit in mig i ett beroende av Happy-aquarium, tack Kim! Ännu en internetberoende last i mitt liv, jippey.

Tänkte gå ut och lägga mig på vebotaket och titta på stjärnorna, men hittade inga stjärnor att titta på. Mörkret känns lite för tungt när man inte kan se stjärnorna där uppe i det blå. Tanken som snurrar i mitt huvud känns nästan förlamad. Mina ögonlock har börjat falla tungt i samma stund som jag vaknar. Finner mig själv i en annan del av ett dygn. Måste försöka vrida tillbaka denna enorma tyngd. Jag tror på en värld bortom denna, verkligheten.


Såhär vill jag känna mig! (/känner jag mig?)

Har blivit beroende av människor omkring mig. Mår dåligt av att bara sitta hemma och "inte göra någonting", social-narkoman? Fick världens bakslag igår på dansen, var hur pepp som helst hela dan, sprang omkring på stan med Anna, Dittot, Kimsedimpen, Linnéa, Marit & Manne. Det letades partyoutfitts och diskuterades livligt! Kaffestugan med Kimse och Dittilittot + flömms innan dansen... Så ställer man sig på dansgolvet, dags för uppvärmning. Och känner hur hela jag försvinner, tappade allt! NEJ, nu känner jag att jag bara sitter och tycker synd om mig själv, SKÄRPNING! Socialfreak gillas i alla fall, biverkningen är: känner mig så jävla ensam när jag inte hittar på någonting...

GUD vilket pissblogg detta utvecklades till, mitt liv är inte alls så dåligt! Man har väl bra och dåliga dagar... och mina händer har en dålig dag idag, de har redan skrivit slut sig på övnings-NP:t helt enkelt. Vill inte avsluta såhär, och det går att göra något åt... men tror ni jag orkar?

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar