lördag 28 november 2009

Lever i en värld av kärlek?

Randomly loving life! Det bara spritter i kroppen liksom och jag vet inte vad det är. Men jag gillar det (((: Om det nu skulle finnas tillräckligt med kärlek så tror jag ändå inte att den räcker till, och mitt liv står aldrig still. Eller så är det så att jag bara råkar ha en förträfflig dag idag, ibland blir man bara så glad. Och Anna du kanske förstår, du vet vad som försiggår. Livet snurrar i cirklar, tillslut vet jag inte vart jag går. Förvirrad i en värld av leenden, musiken strömmar igenom en. Finns det ett ömsesidigt ge och ta, jag bryr mig inte för ni förgyller min dag. Vardagen som förändras, livet åker pulka på ett snöras. Mitt i ett omskakat liv, tar jag ännu ett kliv.

Jag & Anna förändrade vardagen genom att besöka Mora simhall igår, riktigt duktigt och stressigt blev det. Simning, bubbel och bastu. Hämtade sedan ut mina "nya" bågar, Morfars gamla Lacoste glassisar har nu förlorat sitt dubbelglas och förvandlats till ett par enkla bågar! Fast min kärlek ligger fortfarande kvar i ett säkert förhållande till mina svarta omärkes glassisar, löööv them!
Senare blev det stress @ home och ÖVNINGSKÖRNING, wöwöwööööö, ner till Jullidull! Mys-knyt-film-kväll, GILLA!!! 500 Days of Summer, Ananaspaj, glass + Hermanskaka = MUMS :D

Nu ska jag fasiken försöka stoppa i mig något innan Nils kommer upptågandes! Senare kommer även Anna, det blir grymt!

ÄLSKAR LIVET!

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar