söndag 22 november 2009

In the name of love

Jag blir helt kär i OrsaUngdomskör, hur lyckas man vara så bra!? Min tanke slås emellan att hoppa med i detta härliga gäng igen eller att stå kvar där jag står. "Pride" tågade dom glada människorna in med och avslutade, det gjorde dom med "Pappa, jag vill ha en italienare". Tillsammans skapade dom en kväll fylld av kärlek, med lycka från topp till tå och många rysningar & tårar. MUMS!
-In the Name of Love-

Jag fortsätter skjuta upp mina problemas och jaa... Livet leker! LÖV, orkar man ju inte ens bry sig om längre, det slutar bara där nere, i botten hela tiden. Bättre att sträva uppåt. Ska man anstänga sig? Får väl se. Nu blir det en varm-macka för min del, mozarella + tomatoes is the sheat! Fortsätter blunda ett tag, min lycka är inte förevigt, men den lever idag! (;

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar