måndag 16 november 2009

Guldstjärna

Jag orkar igentligen inte skriva, men whatta whatta!! Jag var duktig idag och masade mig upp och åkte till badhuset, guldstjärna till mig! Simning, träning på dykning, bubbelpool och bastu, JA tack! Mötte sedan upp med Michelle & Emelie och käka taco-sallad på Kaffestugan, mums mums! Stressade runt lite på rödakorset och letade hjälte-utstyrsel... och jaa, det gick väl lite sådär de, känns inte som om jag har riktigt med tid för att fullfölja arbetet jag påbörjat :/ Jag får väll helt enkelt ta mig tid ((:
Åkte hem och tänkte: nu tar jag tag i svenskan och är duktigt... FACE-fucking-BOOK!!!! Tog den tiden från mig och plötslig, bråttom bråttom bråttom, fick jag såklart oäten kuta till bussen där jag jänkade med Dittilott (: Resten av kvällen, och lite till, tillbringades på M&M dansstudio (där jag förövrigt fick massa guldstjärnor av Jullsidull), med "onsdagsgruppen" :D och så lite flumdans med Davido, Kimsan, Matildus och Tomas då min skjuts visade sig vara i.. Bjursås?? Jaa, och nu är jag hemma i alla fall, med min tidstanke som hackar sönder min stackars hjärna, tack och godnatt! (((:

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar