söndag 29 november 2009

1 advent

Vitt té är min nya passion! Och utanför fönstret ligger det nyfallen snö, sänd från himlen. Brevid datorskärmen brinner ett flackande ljus, i mina öron strömmar Newmoons soundtrack. I mitt huvud flyter tankar om världen omkring. "Tell me when you hear my silence". Lykke Li. Téet är lite för varmt, så att det sticker vid varje ny klunk. Det gör kännslan mer påtränglig. Tack.

Jag kännder mig dålig och bra. Borta men ändå glad. Jag har gjort matte, men jag borde göra mer. "White demon". Musiken nästan tar över mig. Den får en att se sig själv från någon annans perspektiv. Tyst. Högt, högt upp.
ÅH, jag känner att jag behöver dra upp mig ur denna dåsiga röra. Nu är jag pigg! Jag blev riktigt nöjd med mig själv ett tag idag. Sen kom datorn, och min värld flöt iväg. Men jag har i alla fall gjort matte.
Tänkte gå en lååång promenad med hundarna, men det blev det inte något av, såklart. Jag har för höga tankar om mig själv. Klunk, mums. Jag gillar det verkligen. Vitt té.
Jag har målat ett par skor också. Jaa, målat. Det var meningen att de skulle bli svarta men jag tyckte de såg blåa ut sist jag kollade. ÅH, vad det är bra musik, det här! The Twilight Saga: New Moon – The Twilight Saga: New Moon Original Motion Picture Soundtrack
Tyvärr är inte alla låtar tillgängliga... Därför finns piratebay!

Advent, 1 advent, söndagen den 29:de november, klockan 21.48

Musiken vinner över mig, jag orkar inte vara pigg längre, tack och hej. Åh, Julia kom också. Igår. Det blev mys. Mys. Vintermys? Kankse.
Nu är mitt té lagom varmt. Intressant va?

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar